Inaktuell Nolez | Ansökan till Servervakt [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nolez

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad heter du på discord? Nolez.

Ange ditt födelsedatum 12 maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar käkar, går till skolan. Kommer hem o gibbar unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) skickar bild där nere

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. uppgiften hos en sv är att underlätta jobbet för staff. Som sv ska du göra arbete "undercover" när du rpar. Man ska rpa och sedan efter scenariot ta åtgärder på som som gjort fel. Man kan också sparka folk som t.ex lallar på piren.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till o förbättra servern men jag har inte orket/tiden att bli en helper. Jag vill tabort dom som gör fel på servern och hjälpa till att växa communitit

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption som sv är om man t.ex abusar sina kommands. Som att ha toggelid i skottlossningar och att reviva sig själv i en skottlossning. Alltså använda sina perms för sin egna gynning i ett scenario.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top