Vad är ditt namn i verkligheten? Noel
Vad heter du på discord? Nolez.
Ange ditt födelsedatum 12 maj 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar käkar, går till skolan. Kommer hem o gibbar unive.
Hur länge har du varit medlem på Unive? snart ett år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) skickar bild där nere
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. uppgiften hos en sv är att underlätta jobbet för staff. Som sv ska du göra arbete "undercover" när du rpar. Man ska rpa och sedan efter scenariot ta åtgärder på som som gjort fel. Man kan också sparka folk som t.ex lallar på piren.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till o förbättra servern men jag har inte orket/tiden att bli en helper. Jag vill tabort dom som gör fel på servern och hjälpa till att växa communitit
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption som sv är om man t.ex abusar sina kommands. Som att ha toggelid i skottlossningar och att reviva sig själv i en skottlossning. Alltså använda sina perms för sin egna gynning i ett scenario.
Vad heter du på discord? Nolez.
Ange ditt födelsedatum 12 maj 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar käkar, går till skolan. Kommer hem o gibbar unive.
Hur länge har du varit medlem på Unive? snart ett år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) skickar bild där nere
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. uppgiften hos en sv är att underlätta jobbet för staff. Som sv ska du göra arbete "undercover" när du rpar. Man ska rpa och sedan efter scenariot ta åtgärder på som som gjort fel. Man kan också sparka folk som t.ex lallar på piren.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till o förbättra servern men jag har inte orket/tiden att bli en helper. Jag vill tabort dom som gör fel på servern och hjälpa till att växa communitit
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption som sv är om man t.ex abusar sina kommands. Som att ha toggelid i skottlossningar och att reviva sig själv i en skottlossning. Alltså använda sina perms för sin egna gynning i ett scenario.