Accepterad Nojtan | Whitelist ansökning [Eken] [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nojtan

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nojtanblojtan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nathaniel Gardeborg

Vad är ditt discord namn? Nojtan#5284

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tommy Lundgren och kommer från Sverige. Han Flyttar runt mycket för att han inte riktigt kännt sig hemma. Hans barndom var mycket upp och ner, då hans pappa slog honom som barn. Det är anledningen till att han inte riktigt kan hålla sig lugn när man säger till honom att t.ex lämna platsen. På fritiden gillar Tommy att ungår med vänner och köra bil. Han har haft en stor dröm sedan han var liten att bli en racerförare. Han gick fordons-Linjen och lyckades ta B- och A-körkort. Han tar ingen skit och inget an stå i hans väg.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad för att jag kommer bidra med seriös RP. Jag föredrar att RP:a utan våld då det kan bidra til kaos, vilket oftast är jobbigt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag anser att det är en bra server och jag skulle verkligen vilja vara en del av allt! Multistaden är en av de mer seriösa servrarna som jag spelat på och adminsen är snabba med att strafa spelare som inte kan vara seriösa.

Hur hittade du Multistaden? En vän rekomenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att uppleva olika scenarion, vilket är otroligt roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag anser att Multistaden är den mest optimala servern att spela på för att den tas hand om så bra som den gör. MVH: Nathaniel Gardeborg

Tillbaka