Nekad noja.123aik.ssd | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noja.123aik.ssd

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? noja9865

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Ali och han är 25 år gammal. Adam gillar att vara mycket med kompisar och vara ute och hänga med dem. Adam har en bror som heter Simon Ali och dem är födda i Serbien men senare i livet så flyttade dem iväg därifrån för att deras familj inte fick in så mycket pengar så dem flyttade och hoppades på att dem kunde lyckas själva i något annat land. Adam klarade skolan bra och fick jobb så han kunde få in pengar så han klarade sig. Adam tyckte mycket om bilar och båtar och fotbollar så han brukade köpa många fotbollar men han hade inte råd att köpa så många bilar. Adams dröm bil var en Bmw m3 men den kostade lite för mycket så han har börjat spara till den och hoppas att han lyckas kunna köpa den i framtiden. Hans bror Simon lyckades också ganska bra han fick jobb som mekaniker och fick in typ lika mycket pengar som Adam. Båda dem bodde tillsammans i samma lägenhet just nu men dem sparade pengar så dem kunde ha en egen lägenhet så att dem inte behövde dela. Adam brukar bli sur ofta på Simon för han tycker Simon är efter ibland för han tänker aldrig och gör bara massa konstiga saker hela tiden men det går ändå bra att bo i samma lägenhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och rolig rp och kommer försöka göra så att alla tycker det är kul att rpa och att alla får en chans i ett scenario så att kanske inte alltid polisen vinner i ett scenario där det är rån. Jag kommer försöka göra så att det kanske blir något man kan göra många åka runt och följa alla regler så att det blir bra rp så att det inte blir för lalligt. Sen kanske kommer jag börja på något jobb där det inte är jätte aktivt och typ försöka få igång de så att det blir bra och rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska låta båda parter ha en chans i ett scenario tec som om det är rån dem krim åker iväg polisen pittar efter 5 sek i typ 300km/h och sen tar fast dem det blir inte så roligt för rånarna och då vill inte folk göra såna scenarion längre om tex polisen alltid pittar efter 5 sek man måste låta alla få en chans iallafall.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Typ suntförnuft det är att man ska tänka logiskt att tex jag skulle inte gå och spotta på en bil irl du ska man it göra det i spelet heller man ska tänka vad skulle jag gjort irl för man går it typ och bara slår ner folk för inget.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på Unive i mer än 1år och vill komma tillbaka nu så jag vet hur man rpar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning:
Vänta 1 vecka efter unban från permanent ban

Du får ansöka igen 2024-08-16. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka