Nekad noja.123aik.ssd | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noja.123aik.ssd

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? strumpsvett.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Ali, 01/08/1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kreativ, snabb tänkt, lungn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adam har en tuff bakgrund han är född i Serbien med sin bror och bara sin mamma dem har alltid haft det tufft med pengar och Adam har behövt skippa skolan för att hitta extra jobb för att kunna hjälpa sin mamma att samla in extra pengar till familjen så att dem har råd med mat och hyran till huset. Adam och hans bror lyckades få lite jobb hos mekaniker för deras pappa hade innan jobbat som det så som fick hjälpa till mycket och städa och hjälpa till hos mekaniker då både Adam och Simon hade ett stort intresse för bilar. Adams pappa dog 3 månader innan han föddes i en bilolycka och efter det har det varit jobbigt för hans mamma och hon har varit deprimerad och inte lyckats jobba så att Adam och hans bror Simon behövde tjäna alla pengar å att dem lyckas kunna bo kvar och få mat till alla. Adam hade alltid en dröm om sin framtid att han ville flytta och bli advokat och lyckas tjäna massa pengar och kunna i framtiden hjälpa andra med pengar som har det tufft. När Adam blev äldre så började han plugga och skulle u

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och rolig rp och kommer försöka göra så att alla tycker det är kul att rpa och att alla får en chans i ett scenario så att kanske inte alltid polisen vinner i ett scenario där det är rån. Jag kommer försöka göra så att det kanske blir något man kan göra många åka runt och följa alla regler så att det blir bra rp så att det inte blir för lalligt. Sen kanske kommer jag börja på något jobb där det inte är jätte aktivt och typ försöka få igång de så att det blir bra och rolig rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? är att man ska låta båda parter ha en chans i ett scenario tec som om det är rån dem krim åker iväg polisen pittar efter 5 sek i typ 300km/h och sen tar fast dem det blir inte så roligt för rånarna och då vill inte folk göra såna scenarion längre om tex polisen alltid pittar efter 5 sek man måste låta alla få en chans iallafall.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? vid gäng hus och c logg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? till exempel Rdm jag dödar någon jag inte har något förflutet scenario med utan nån giltig. Typ suntförnuft det är att man ska tänka logiskt att tex jag skulle inte gå och spotta på en bil irl du ska man it göra det i spelet heller man ska tänka vad skulle jag gjort irl för man går it typ och bara slår ner folk för inget.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka