Accepterad noja.123aik.ssd | Ban Överklagan [WilleTheBeast]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noja.123aik.ssd

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243832874

Ditt Hex-ID: 11000014c81ae2a

Vad är din discord tagg? noja9865

Vem var det som bannade dig? willethebest

Bild på banmeddelande: aqua.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var vi sjukan och jag råkade prata ig med min vän som jag snackade dc med för jag hade varit borta från unive mycket nytt har kommit så jag fattade inte så jag startade en skärmdelning för honom och han skulle vissa mig allt och berätta för jag tyckte det va skumt med nya sjukan och allt och min push to talk funkade inte men det viste jag inte om

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog vid sjukan pratade dc med min vän och han skulle hjälpa mig med allt sen kommer en polis säger vad säger du då börjar jag tänka vänta hörde han mig men ja tänkte nej jag har push to talk sen springer jag min vän visar mig allt sen blir jag bannad 1 timme sen 8a dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. att jag fick 8 dagar för meta för jag metade inte med något och okej ooc ja det gjorde jag men det var inte med meningen min push to talk funkade inte så 1 timme ban kan jag ta för ooc men inte 8 dagar för meta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannan mycket när jag var icke medborgare för typ krim utan krim lallate suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja eller asså vet inte för det var inte med meningen men ska koll anästa gång innan och direkt när jag är ig igen ska ja kolla min push to talk och ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja eller gjorde inget fel utan att råka snacka ooc men det kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka