Accepterad Bullen10 | Ban Överklagan [Hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullen10

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028332016/

Ditt Hex-ID: 11000016de775d5

Vad är din discord tagg? BakeAll#0913

Vem var det som bannade dig? hassan071001

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-25 024204.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag agerade impulsivt och sköt utan att riktigt tänka på konsekvenserna. Jag trodde att de körde iväg när jag sa ut ur bilen men eftersom jag inte höll inne knappen för push to talk så blev det fel. Även om det var ett misstag så var det ändå ett brott mot serverns regler för hur man ska hantera sina regel brott, och staff kanske såg det som att jag inte följde reglerna för att hålla spelet rättvist.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag blev bannad började några grabbar hetsa mot mig. Jag försökte prata med dem, men de fortsatte. Jag hoppade ut ur bilen och sa ut ur bilen, men jag höll inte inne push to talk knappen. Jag trodde de körde iväg när jag sa det så jag sköt. Direkt efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var mitt fel. Jag agerade snabbt utan att tänka och trodde de körde iväg när jag sa ut ur bilen. Men eftersom jag inte höll inne push to talk knappen blev det fel. Jag bröt mot reglerna genom att skjuta utan att tänka och förtjänade därför banen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fear rp, meta, Powergaming, Fail rp tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att skjuta direkt hade jag kunnat rikta vapnet utan att agera stressigt. Jag borde också ha varit noga med att hålla inne push to talkknappen så att det inte blev något missförstånd. På det sättet hade jag kunnat undvika att göra fel och bryta mot reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att tänka innan jag agerar istället för att göra saker så snabbt som möjligt. Jag förstår nu att följa reglerna och vara noga med detaljer är viktigt. Jag har också insett att mina handlingar påverkar andra och att jag måste vara mer ansvarsfull. Jag måste i framtiden vara mer noga med push to talk knappen och det var ett misstag från min sida och jag ber om ursäkt. Hoppas jag kan få en ny chans.
MVH: BakeAll

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka