Nekad noja.123aik.ssd | Ban Överklagan [abuhassan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noja.123aik.ssd

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243832874

Ditt Hex-ID: 11000014c81ae2a

Vad är din discord tagg? noja9865

Vem var det som bannade dig? abu hassan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: p bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade c logga och bet om res och jag fattar mitt misstag och jag tar på att jag gjorde fel och det jag ber om ursäkt för detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän åkte vid ballas dom kommer skottar ner oss jag död dom revvar mig för att lotta jag gör /die sen a lämnar dom mig bara på vägen och då tog jag spawnmenu till mitt gänghus och skulle jag stänga av för var trött och de var skola dagen efter så jag gör /report och ber om ress sen loggar för att titta på yt sen när jag tittat klart kollar jag dc ser han skrivit kom support jag ba kan vi ta de imorgon måste sova han bara nej har redan perma bannat dig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde fel och jag står för detta om ber så hemskt mycket om ursäkt. Ja jag gjorde fel och jag fattar verkligen mitt misstag och alla gör misstag och lär sig av sina misstag och jag kan lova dig att jag har lärt mig att aldrig göra om något sådant eller annat för den delen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. som icke, krim utan krim, ooc ig men blev av unbannad för då bannen va felaktig, fler men jag minns inte alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag borde gjort och kommer göra till nästa gång är att om jag blivit döda och dumpad ska jag vänta ut 20 min till jag blöder ut sedan ska jag inte spela på den karaktären på 12 timmar. och jag vill yttligare en gång be om ursäkt för mina handligar och att detta inte kommer upprepa sig om det är så att jag får en andra chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100% och det att man ska aldrig logga även fast att man blivit dödad och dumpad och ingen är i närheten du måste vänta 20min sen får du stänga av, man kan be en staff om lov om man får stänga av innan man har blödit ut men staffsen säger till 99% nej till detta efter som det är en regel att man ska vänta ut tills man blöder ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka