Nekad noja.123aik.ssd | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noja.123aik.ssd

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243832874

Ditt Hex-ID: 11000014c81ae2a

Vad är din discord tagg? strumpsvett.

Vem var det som bannade dig? ankeshof

Bild på banmeddelande: ban 30 dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag c loggade när jag tog skjut vård

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit inne på nordix lall och skottat med några i gänget sen vaknar jag och taggar sandy är död kryper in i sjukan tar vård och loggar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde 100% fel och de står jag för ångrar de otroligt mycket och hade jag fått unban hade de aldrig skätt igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja minns faktiskt inte dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de hade jag och de borde jag jag borde bara tagit vård och fått krycka men va trött och pallade inte bry mig tänkte inte klart för var trött och de står jag för och ber om ursäkt för de och kommer aldrig hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig c logga ber om ursäkt för de kommer inte upp repa sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka