Nekad noingboing | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noingboing

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? hateemos

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2006

Berätta om din karaktär. Noah Kok, han är 20 år och en riktig rebell. Killen har vuxit upp i en riktigt tuff del av stan, där det är ont om möjligheter och lätt att fastna i trubbel. Snabbt drogs han in i en destruktiv livsstil och började hänga med fel sorts folk. Han har en vass hjärna, och den har han använt för att ta sig fram i den undre världen. Han har liksom varit med om allt från småsnatterier till riktigt tunga grejer. Noah är asbra på att undvika snuten och hitta smutsvägar genom systemet. Det som är komplicerat är att Noah egentligen har en ganska djup personlighet. Ibland ser man att han ångrar sig och tvivlar på sina val. Han drömmer om ett annat liv, en chans att skaka av sig det kriminella och hitta en ärlig väg. Men han är fast i lojalitet och rädd för vad som händer om han skulle ta steget. Noah Kok är en riktigt komplex karaktär, hans liv är fyllt av svåra beslut och en konstant kamp mellan det som är rätt och det som är lättast.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska vara kriminell, jag kommer att göra roliga scenarion som alla i scenartiot kommer gilla, jag kommer också söka jobb på bil affärerna så jag kan jobba där och sen efter det utveckla min karaktär inne på servern typ som att köpa bil och kläder och mobil osv. Jag kommer att spela med mina kompisar också på servern och vi kommer tilsammans att bara ha allmänt vibe på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda ska ha kul i ett scenario och man inte ska vinna i ett scenario hela tiden. till exempel istället för att skjuta en och ta dens saker kan man kidnappa råna eller vad som helst för att göra scenariot längre och roligare. Eller om man ska lösa en gäng konflikt då ska man inte bara gå och skjuta istället kan man kidnappa utpressa för pengar och utveckla hela scenariot så det inte är så många och korta scenarion utan man kan ha färre men längre.

Hur hittade du Unive? Spelat på servern för typ 2-3 år sen och då spelade jag jättemycket

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka