Nekad noah65 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noah65

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? noah064034

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: noah asplund 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, trevlig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter ju då noah och han kommer från ett barnhem ute på landet i Skåne. När noah va 5 år gammal så fick han en hjärn tumör där han var nära döden i den unga åldern. Läkare opererade bort tumören och noah var aldrig de samma efter. Hans föräldrar märkte på han att det var något fel med han i den unga åldern av 10. När noah hade fyllt 14 började han åka in till stan och började knarka och testa på att röka cannabis osv. Det va noah downfall han började med det kriminella som en hel svensk bonde. noah hamnade på hvb när han va 15 och han satt där tills han blev 17 när noah kom ut försökte han skaffa jobb som mekaniker han lyckades han tjänade ihop lite pengar sen hade han råd att flytta till unive staden vilket han gjorde. Nu är frågan om noah ska fortsätta som polis eller om han ska följa sitt förflutna och bli kriminell på full tid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög nivå av rp, social rp för alla parter i alla olika typer av scenarion jag gör det roligt för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra det roligt för alla i ett scenario till exempel jag har en kille kidnappad i ett scenario jag ska inte behandla han dåligt så han tycker det är tråkigt utan jag har ansvaret att göra det roligt för han också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? JAG SKULLE UTVECKLA DENNA FRÅGA. Ja, jag har brutit mot reglerna innan jag har tagit lärdom av mina misstag och jag har tagit mina konsekvenser. Jag blev bannad för att jag la upp ett montage jag tog lärdom av detta och lärde mig att inte lägga upp montage igen. Jag blev bannad och jag kommer inte lägga upp fler motage.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, pwg, rdm, vdm, nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps Ansökningar Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka