Nekad noicez | Ansökan till Servervakt [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

saaami

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Thörnroos

Ange ditt födelsedatum 3 Juni 2005

Vad heter du på discord? noicez#0046

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det skiftar ganska mycket eftersom att jag har träningar, men oftast brukar jag spela från kl 18.00-ca 23.00 på vardagar och från att jag vaknar på helger tills runt kl 04.00.

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än 2 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så skulle jag fortsätta att spela/rpa som jag gör idag. Men om jag märker att folk bryter mot regler eller lallar så skulle jag klippat det, skickat det i servervakt chatten i discorden och sedan kickat eller bannat dem. Mitt rp hade inte förändrats om jag blev servervakt, alltså jag hade inte hotat eller försökt haft övertag eftersom att jag är servervakt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt eftersom att jag märker att det är väldigt många personer som inte kan reglerna helt eller bara lallar runt. Istället för att behöva sätta sig i support så vill jag gärna kunna kunna lösa problemet själv och snabbt. Jag kan och följer reglerna mycket bra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna göra Unive till en bättre plats genom att få bort dåliga rpare och personer som bryter mot regler eftersom att jag är väldigt aktiv på serven. Jag kan ta kritik och lyssnar alltid på båda sidorna av scenarion, därför skulle jag göra Unive roligare och bättre.

Varför ska just du bli servervakt? Jag borde bli servervakt eftersom att jag är ganska erfaren och jag tycker att jag når ut till många folk eftersom att jag spelar som krim på serven. Som krim så möter man alltid nya personer, vissa som kan rpa bra vissa som är sämre och då har jag ett perfekt tillfälle att åtgärda problem om dem gör något fel. Jag är även mycket aktiv på serven och på så sätt möter jag ofta fail rpare och lallare som jag skulle kunna straffa.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt så att jag slipper hoppa in i support (när någon lallar eller fail rpar) och vänta länge på att få hjälp eftersom att supporten har mycket att göra. Därför vill jag kunna avbelasta supporten för att jag vet att dem inte kan sitta o specca hela tiden eftersom att dem gör andra support ärenden. Om jag hade blivit servervakt hade jag kunna gjort en stor del jobb som inte supporten hinner med som att till exempel kicka/banna personer som lallar eller dva bilar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban [ID] [reason] så blir personen bannad i 30 min, /kick [ID] [reason], /revive [ID], /dv för att ta bort bilar som inte används, /togglename.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad för att jag hade på /togglename på och råkade kalla personen för hans namn. Sedan har jag blivit bannad för att jag hade en sjukvårds tröja på, men det var för att jag loggade in på en karaktär som jag inte hade kört på 1 år och tydligen hade den en sjukvårdströja på sig så jag sprang mot klädaffären och skulle byta men blev bannad. Jag har blivit bannad för att jag och vårat gäng rånade en person på vid en väg, men det var en felaktig ban och blev unbannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte och kommer inte heller göra det eftersom att jag vill lägga ner så mycket tid på Unive som möjligt.

Tillbaka