Nekad Noels | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LM.1904

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? noel

Vad är ditt discord namn? noelmannen

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär är 20 år gammal och heter johan svensson.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omteksam och trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär är 20år gammal och växte upp i naken staden redan vid 10års ålder så lämna johans pappa han och hans mamma böhövde hjälp med johan och hans två syskon som heter emilia och anton. när johan blev 15 år gammal så valde han att flytta hemifrån då köpte han en lägenhet i strängnes. men redan vid 16 års ålder så valde han att flytta då de var mycket skjutningar då flyttade han till göteborg och han var mycket trygg där. och sen så fyllde han 20år och då valde han att bli medborgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med social rp. sant bättre rp och mer spelare till sörven. och mindre meta gaming och rolig rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man typ ska låta den andra vina ist för att man själv ska vina hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej de har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? typ meta att man sitter i dc medans man rpar och vdm man använder sin bil som et vapen och rdm man dödar någon/några utan anledning. powergaming man rpar it på skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de är lungt?

Nekad.
Anledning: ej tagit i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka