Nekad Noels | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LM.1904

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Noelsander

Vad är ditt discord namn? sigmis_200

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Johan svensson och är 21 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll smart trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karakrär hete Albin Svensson och bor i Staden Unive och är stolt över det redan som liten gillade han och utforska i staden unive när han var liten drömde han om att bli polis så fick han reda på att man böhövde va medborgare för att vara polis sen när han blev äldre så fattade han mer och kunde mer inom staden unive och fattade mer så han gick till univs forum och ansökte till medborgare och har bot här inan och varit kriminell inan med kompisar här. och vet då lite mer om staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp och rolig rp och mer spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man typ ska låta den andra vina så alla bli glada

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de har jag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man använder sin bill som ät vapen och powergaming2 att man spelar för pengar och makt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de lungt tack.

Nekad
Anledning: indraget medlemskap 6 dagar sedan
du får ansöka igen 2025-03-03 18:13

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka