Accepterad Noelroyson | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The one

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 5 Oktober 2007

Vad heter du på discord? noel#8875

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 46

Hur aktiv kommer du att vara? 3-7 timmar

Vad heter du? Klas Andersson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? För jag vill bli polis är för jag har jobbat inom polis yrket tidigare och gillar när de händer mycket på mitt nu varande jobb är de väldigt mycket dötid som jag känner att jag skulle kunna använda på ett annat ställe för att hjälpa personer istället för att bara sitta av tiden, Gillar att hjälpa folk, brinner för en tryggare samhälle

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Seriösa scenarion, en seriös poliskår , en kår som vet vad radiodisciplin är. man ska veta vad rp är och man ska kunna rpa och man ska verkligen vara inne i spelet och i radion ska man snacka om yrket och inte om sin fritid

Vad vet du om yrket i helhet? De jag vet om polisen jobb i helhet är att vi finns i stan för att civila ska känna sig trygga och skapa ett lugn i staden där är huvuduppgiften för vanliga poliser i målade radiobilar.
Sen har vi en civil del av polisen som jobbar mycket med spaning mot gäng och platser som är vanligt att de händer kriminella händelser som tex tillverka av knark eller försäljning av knark .
Sen har du Säpo som jobbar med att spana och ha koll på lägesbilden över hot nivå i staden , hot som dom jobbar med är tex terrorattentat, höger och vänster extrema grupper och andra typer av spaningsuppdrag, hemliga uppgifter och internutredningar .
Sen har du ju insatsstyrkan (piketen) finns för att kunna göra insatser mot grova kriminella personer som har tillgång på tyngre vapen eller situationer när de är gisslan drama och man måste gå in och få ut person/personerna som är gisslan. Inom piketen finns de olika grenar av utbildningar, tex prickskytt, bombtekniker , fordon och sjukvårdare.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har jobbat som räddningstjänsten och sjukvården, Polis, autoexperten, ordningsvakt. så jag vet hur man ska använda radion och hur man ska bete sig i radion t.ex. inte skrika hålla säg till yrket tänka på vad man ska säga innan man säger det så det inte blir nått eeeeeeeeeeeee i radion och man ska inte avbryta varandra och sen MÅSTE man tänka på att göra det så kort som möjligt så de andra också får snacka och säga den info som de har så alla kan få så mycket imfå som möjligt så allt blir tydligt för alla.

Hur är du som person? mogen, snäll, många vänner, kan samarbeta, tycker om fotboll och dataspel jag brukar vara ute med vänner fast mest jobba för jag tycker de är roligt att jobba och att sätta nya mål som sist så var jag assistens 3 som polis och det var min mål fast nu är mitt mål att bli chef och göra så alla poliser kan hantera allt och göra så alla är bäst och de ska ha roligt för jag har vänner som har slutat för de tycker att chefen inte vet vad han gör men jag vet inte har inte träffat han så men han kan vara jätte trevlig så jag vet inte.

Är det något vi bör veta om dig? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka