Accepterad Noelging | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

newo

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053284464/

Ditt Hex-ID: 110000141262470

Vad är din discord tagg? newo___

Vem var det som bannade dig? Akam_p

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-31 004434.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev under scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit tillbaka till unive efter 1 månads break så mötte jag upp mina polare vi körde runt och sen krockade vi med våran bil, men då skickade mekonomen ut ett meddelande att dem var vid sjukan så vi puttade bilen dit. När vi var framme så frågade jag om jag kunde få hjälp och då fick jag ett slag i bakhuvudet, så jag slog tillbaka och då kom snuten efter mig. Efter som att jag inte ville åka in i häktet så sprang jag iväg men dom kunde till slut fånga mig. Då så såg jag ett fel polisen gjorde och skrev i ooc att man inte får springa när man håller någon i handfängelse men då blev jag insta bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför men ändån inte, då jag sa till att man inte fick springa med någon i handfängelse och att jag blev bannad under scenario. Vet att ni är hårda med ooc i scenarion men det var ett fel som inte kommer hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för emote abuse när jag plockade blad som jag då inte visste var emote abuse. Jag har också blivit bannad för powergaming när jag har kraschat och inte rp:at på mina skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta med att skriva det eller tagit det i support eller liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man inte ska skriva i ooc under scenarion, och detta misstag kommer inte upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka