Accepterad Noelging | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

newo

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053284464/

Ditt Hex-ID: 110000141262470

Vad är din discord tagg? newo___

Vem var det som bannade dig? Jag själv

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-02 155842.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var mig själv så jag antar att det var något slags anticheat av något slag som gjorde så att jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Hade precis kommit tillbaka efter en lång paus från unive då min dator hade varit sönder. Så jag kom in och träffade lite IG kompisar och sånt o bara allmänt softade. Sedan så skulle jag möta en kompis på piren och när vi väll hade träffats så pratade vi lite och sedan så erbjöd han sig att ge mig pengar så jag sa självklart ja. Så vi åkte till ett garage och han tog ut en bil, i bilen låg det flera miljoner i kontanter, och han sa att jag kunde ta 10 miljoner så jag tog det och sen sa han att jag kunde ta 10 till och när jag satte musen på pengar så blev insta bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill säga att det är en felaktig ban då jag inte har något med det att göra utan jag träffade bara upp han och det var HAN som erbjöd mig pengar och jag tackade ja till pengarna. Jag tycker att jag är oskyldig för hur skulle jag kunna veta att det var moddade pengar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har tidigare blivit bannad för Sunt förnuft och Powergaming. Power gaming var för att jag körde en bil i en hög hastighet och krockade utan att RP:a på skador eller skriva /me eller liknande. Sunt förnuft var när jag riktade vapen på piren då en kille slog ner mig, och då kände jag att det var rätt beslut att rikta vapen. Jag lär mig alltid av mina bans och dessa bans jag har haft tidigare har aldrig återuppståts.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tacka nej då man förstår att ingen ger ut en sådan stor summa pengar bara så, och jag borde tänkt ett snäpp längre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska lita på alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka