Antagen noel6969 | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noel6969

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Ditt discordnamn: Noel69

Ange ditt födelsedatum 28 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? eftersom jag har mycket dö tid i vardagen så innebär det att jag kommer kunna vara väldigt aktiv inom staff arbetet. jag är också väldigt seriös och mogen. Jag är inte partisk och därför tror jag att jag skulle bli en bra staff. Jag blir inte heller staff för att åka och banna folk utan det jag vill är att folk ska lära sig av sina misstag och göra rpn bättre.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? sjukvårdar rpn tycker jag är ett probhlem eftersom många har en sjukvårdar karaktär endast för att hjälpa sina vänner och t.ex ge dom mindre krycka och för att göra det bättre kan man t.ex specca mer på sjukan. sedan så tycker jag att krim rpn är ett stort problem i unive eftersom vissa bara åker ut för att skjuta och för att göra det bättre så tycker jag att man kan specca mer i sandy och gs eftersom det skjuts mycket där.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? specca mer i sandy och gs. och specca på sjukan

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man är ej partisk, man tar jobbet seriöst och lallar ej i t.ex support, man vill att personer som spelar unive ska veta att det är seriösa staffs på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? eftersom jag går i skolan på vardagen ofta till 16 så kommer jag ofta inte kunna vara aktiv tills dess men som sagt har jag mycket dö tid utanför skolan vilket innebär att jag kommer kunna vara väldigt aktiv på kvällarna osv.

Hur länge har du spelat på Unive? jag började spela unive början på december 2025 så ungefär 5 månader nu!

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej men som sagt har jag tagit rpn väldigt seriöst och knappt fått nån bann. dessutom har jag kompisar som har varit staffs innan så jag vet lite hur det fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba med alla som står ovan.

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka