Inaktuell noel6969 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noel6969

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Ditt discordnamn: Noel69

Ange ditt födelsedatum 28 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag hade passat bra som staff eftersom jag är väldigt aktiv samt har mycket tid över på vardagen.
För att jag vill bidra till servern genom att ta åtgärder på dom som inte kan hålla sig till serverns standarder.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker krim rpn är ett stort problem eftersom många spelar endast för sin egen vinst. Jag tycker också att sjukvårdar rpn är ett stort problem på servern eftersom det finns många sjukvårdare som är korrupta som t.ex bara har en karaktär för att ta bort sina vänners krycka.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man kan börja specca mer på sjukan och följa folk som har fått krycka en liten stund så att man ser att dom ej har fått en felaktig krycka av t.ex en korrupt sjukvårdare. Jag tycker också att man borde börja specca mer i sandy eftersom det har börjat skjutas väldigt mycket där.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är seriös inte flamsig i support, man tar rättvisa beslut.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag går i skolan på dagen ofta till 16 men på kvällarna brukar jag vara väldigt aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? lite mer än 2 månader men jag tror verkligen att jag skulle kunna bidra som staff.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men som sagt har jag verkligen tagit rpn seriöst.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba med alla som står ovan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka