Inaktuell noco08 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noco08

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nico

Ditt discordnamn: legendz123

Ange ditt födelsedatum 15 November 2008

Varför ska just du bli staff? för vill hjälpa serven med moddare och folk som lallade tex skrika n ordet och sånt. och vill bli staff för att kunde hjälpa folk i reports och folks som håller på i encro och sånt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? folk som lallar och folk som skriker n ordet och folk som kör i 300 på alla vägar och folk som stormar gäng 24/7

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? det kommer nog gå bra att samma beta med dom andra staffen och medlemarna och alla på servern

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är ganska viktigt att inte hålla på och lalla bara för man är staff och inte vara så Bra Staff som möjligt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? så fort jag vaknat och ätit så sitter jag där typ hela tiden. vaknar typ 11:00 och äter vid 12:10 typ sen spelar jag mest på hela dagen

Hur länge har du spelat på Unive? har kört länge men blev medlem för typ 1 vecka sen och har krim nu och är med gäng

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? har ingen aning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka