- Meddelanden
- 185
- Reaction score
- 20
Blacklist-referens
ID: 964 — Övrigt
Anledning: Doxxar och staff dissar.
Personal: Berra1213
Datum: 2026-05-17
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag kommer förklara allt till punkt och prick. Det är nämligen så att jag blivit bannad ur dcn då jag staff dissade berdan. Jag blev väldigt sur på honom, kl var 01 ungefär och han drar in mina roller då jag överstiger poängen för indragna roller. Jag förklarar klart och tydligt vad som har hänt i support ärendet och säger att jag tar ansvar för det jag gjorde men att jag inte ska behöva få indraget för det. Han var redan insatt i att sätta högsta graden på mig. Alltså suntförnuft och senare mild brist på social rp. Det är nämligen så att jag aldrig staff dissat någon förut, men finns i min historik då den var felaktig. Man skall absolut ha respekt mot alla staffs och visa respekt och respektera deras hårda arbete. Men i detta fallet kände jag mig ganska nedvärderad och inte visad. Jag fick inte utrycka mig på det sättet jag ville, dem tog inte heller hänsyn till att jag förstod mitt fel. Grejen var såhära att jag blir jagad av 4 bilar och har inga däck, då skickar dem prios och säger kom hit, då är dem helt plötsigt utanför gänghuset, jag snurrar runt 2 varv och sedan kör iväg så ser jag att fienderna börjar skotta mot oss och då agerar passageraren i bilen och skjuter. Sedan längre fram som inte längre är vid (utanför gänghuset) så hoppar jag ut och blir påkörd och därefter skjuter jag någon i huvudet. Det var en aktiv skottlossning och jag får åtgärder för det. Hade det varit så att jag inte fått åtgärder för brist på social rp hade jag inte ens i nuläget fått indragna roller. Jag känner såhär att efter det supp ärendet var jag ganska frustrerad och arg och det är ganska logiskt, men oavsett vad skall man fortfarande ha en god ton mot staffs. Jag upplevde att Berdan inte ville fatta mig på allvar och valde att placera dessa åtgärder som sedan fick mig indraget allt. Sedan så ser jag att han blivit demotad men tydligen inte, så jag skriver i PM då, (har bevis) "Aa där kom demoten, helt ärligt fattar inte ens" Sedan skrev jag även att han tog förhastade beslut och bara ville ta åtgärder på mig. Sen skriver jag går ändast för att banna dräng, då skriver han din morsas muffsi, kom ihåg detta är kl 1 på natten och jag är på luren. Jag hinne inte ta screenshot innan han raderar det och då skriver jag tillbaka med "Skrev du Vadå min morsa din muffsi vem bränner du säg förlåt du bränner min morsa sen tar du bort, skön kille. Gå o lägg dig själv du sitter varje dag framför datorn 24h O gör staff arbete" Jag förstår inte och i och med att han fick demote skulle jag inte heller se det som staff diss men eftersom att det egentligen var felaktigt så skulle han vara mod fortfarande. Jag visste inte det, men det ger inte heller honom rätten att svära om min mamma i PM bara för att han blivit borta med sin mod som han i senare skede fått tillbaka. Jag förstår att det inte heller är okej och skriva tillbaka på det sätt och vis men jag har spenderat mycket på servern och just därför blev jag arg i det läget. Nu när jag tänkt efter så var det så otrligt dumt av mig och jag ber om ursäkt berdan för det jag sa och talades om i support om mig. Du är en bra staff men jag överreagerade för dem rollerna brydde, men det visar även inte så mycket att jag faktiskt brytt mig i och med att jag bröt mot reglerna. Men jag hade inte tänkt mig indragna roller, gorilla och ped när det är en aktiv skottlossning och jag skjuter en person i huvudet som har mycket inflytande på servern. Men i övrigt kommer jag med heder och samvete aldrig staff dissa någon igen oavsett vad. Jag vill verkligen spela på Unive, oavsett om jag inte får tillbaka mina roller eller inte. Jag vill verkligen få en andra chans. Jag är ingen idiotisk fuskare osv utan vill endast spela för att ha kul med alla och skapa minnen med varandra. Jag hoppas verkligen att jag kan få en chans och jag ber om ursäkt för att jag skrev dräng och din muffsi då du skrev din morsas muffsi men sedan tog bort när du blev fake demotad. Jag hade hoppats på att jag fick komma tillbaka och skaffa mig medlem på nytt. Jag har spelat på Unive ett bra tag och jag ångar det jag gjorde så himla mycket.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar ansvar för det jag har gjort, men jag har absolut inte doxxat berdan. Det skulle jag absolut inte heller göra.
Vad har du lärt dig sedan dess? Ja, jag har även lärt mig efter detta. Jag var dum och svor mot berdan och jag kommer aldrig staff dissa igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har verkligen innerst inne förstått och vad som faktiskt är fel och att det inte är rätt och göra så. Det är viktigt att visa respekt mot alla staffs oavsett vad om hen är Mod, junior mod eller lead mod.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nja, men våra pms ksk.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja