Nekad NoCap | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Frans

Vad är ditt discord namn? nocap1

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Svéd, han är 25 år gammal och har nyss klarat polisskolan. Så nu ska han få jobb på polismyndighetn. Han har alltid haft en dröm om att bli polis. När peter växte upp hade han en bonus pappa som också var polis. Det var därifrån han fick sin stora dröm att bli polis. Hans bonus pappa visade alltid peter när han var mindre hur det var att jobba som polis. Peter fick därför lätt sitt dröm yrke. När han hade gått klart grundskolan så började han plugga till polis. Det var väldigt mycket plugg och mycket tid som las ner från peter. Men det tyckte han var värt. När han började att plugga till polis så hade peter inte så många vänner. Men efter skolan så hade han många vänner med samma intresse, att bli polis. Peter är en person som brinner för att jobba och att hjälpa person i nöd. Han har alltid vart den "bra" personen och är aldrig taskig.

När Peter var liten så hade han det svårt med mat, och kläder för att han inte hade så mycket pengar. Hans mamma var inte där för han. Peter blev mobbad i skolan och tappade lusten att plugga. Men när han fick sin bonus pappa så ändrades allt. Då fick han intresset för polisyrket och då började han kämpa mer, han la ner tid för att få bra betyg så att han skulle kunna komma in på polishögskolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en suverän rp. eftersom jag har kört på unive i ca 3 år vet jag hur man ska rollspela. Jag kommer bidra med social rp så att motparten också ska tycka det är kul att spela på unive. Jag har saknat att rpa på unive när jag var bannad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att man ska låta motparten också ha kul. Det är en stor del av sociala rp. Att man inte bara ska tänka på sig själv när man spelar. Att låta motparten också ha en bra rp och göra bra scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm är att man använder ett fordon för att skada folk. fearrp, att man ska värna om sitt liv t.ex att om du är under hot ska du vara rädd och bry dig om ditt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på unive i 3 år. Varit staff på unive 3 gånger.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Du måste vänta 24h mellan dina ansökningar.
Du kan ansöka igen 17/4 12:45. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka