Nekad Nobbolo | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nobbolo

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? Nobbolo

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jesper Trängdahl 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, OMtänksam och galen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hade de svårt som liten då morsan var alhkolist och farsan död så han hamna i mycket problem, han ska satsa på den bättre sidan i livet i framtiden och skaffa jobb och familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det verkar vara en spännande server och med trevliga personer. Och jag vill utveckla min rp nivå Och med whitelist så kan man göra mer saker, som till exempel att få bättre jobb m.m. Unive är den enda server på FiveM som jag har tyckt det har varit lönt och bli medlem på för på många andra kan man bara gå ex. och skaffa ett vapen på direkten eller att bara lalla runt. Men jag är säker på att jag ska kunna ha koll på mig och utveckla min rp nivå på ett bra sätt här på Unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för att vinna alla scenario för att de blir tråkigt, man ska rpa så att det blir ett roligt scenario från båda parterna så de blir ett bra scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Bannad tidigare for sånt som tex lall, mask på allmän plats och så och jag har lärt mig av mina misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? AA, vdm, man får it använda sitt fordon som vapen, RDM, du får it ba gå o smattra ngn helt random

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka