Nekad kiwi111 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kiwi111

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbot

Vad är ditt discord namn? kiwwi0846

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: John berglund 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad bra humor

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ohn Berglund är 23 år och arbetslös. I skolan så gick de helt okej för John. Han var lite stökig men gjorde ändå de man skulle på lektionerna. Han fick godkänt i alla ämnen tillslut och sökte in på fordon och transport linjen som gymnasium. Varför han valde de var för att han är väldigt intresserad av fordon och vill jobba som bilmekniker. John fick sedan besked om att han har kommit in på sitt gymnasieval och ser fram emot till att börja. De gick väldigt bra för han på gymnaiset. Han gick sina 3 år. Tog studenten vid 18 års ålder. Sedan efter de har han jobbat lite för sin pappa och skruva på hans maskiner. För ett år sedan flyttade John hemifrån. John sökte jobb och hittade en liten verkstad som han fick jobb på. De var inte många kunder som kom in där och de var väldigt dåligt betalt. John behövde mer pengar till att kunna betala hyra och köpa mat. Så han fick tag i en person som hade droger. John började därefter sälja lite droger efter jobbet och drog in lite pengar på de. De gick några månader och funkade bra för John att jobba på dagen och sedan sälja lite på kvällen. Men sedan gick företaget John jobbade på i konkurs. De blev svårt för John att hitta något jobb efter de. Så han flyttade därifrån. Nu söker John nya möjligtheter att leta jobb och vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom jag har rpat i 4 år nu typ och jag har jätte mycket erfarenheter igenom rp. Jag vill jobba på en bilfirma och sälja bilar till folk så de blir nöjda. Jag kan också bidra med en rolig och bra rp så folk känner sig trygga på Unive och ej vill byta. Jag har spelat på många servers och har rpat länge där. Men sen har serversna stängt ned så jag vill börja på en ny och min kompis invita mig till eran discord så jag vill börja här!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar. Ett exempel är om att jag gör ett bankrån och dem fångar mig, då ska både jag och poliserna ha roligt inom rp'n. För det ska inte bara vara en som har roligt när man rpar på FiveM, jag tycker att alla ska ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? säkert hänt någon gång och har lärt mig av det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? jag har läst de, några exemple är feearp: vilket är att inte värna sitt liv, metagaming: där man tar och använder information so din karaktär inte vet om eller att du sitter i discord och pratar med en annan spelar och säger att han blev kidnappad och säger vart han är.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? it riktigt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka