Inaktuell Nobbenator | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nobbenator

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
8
Ange ditt födelsedatum: 29 September 2006

Vad heter du på discord? Nordberg #0001

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 300

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv ca 2-8 timmar per dag

Vad heter du? Rasmus Nordberg

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? Jo för jag vill göra samhället till en bättre plats samt att bidra med att vara aktiv på jobbet och hjälpa till när det behövs

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det är att ha en god ton och vara snäll mot allt och alla . Man ska vara lugn och snäll mot allt och alla, och att vara positiv för det kan vara viktigt ibland när det är en stressad situation annars om det behövs så kan man vara lite aggressiv ibland när det behövs. En av dem viktigaste sakerna är radio disciplin som t.ex. ttt= tänk, tryck och tala. Det är också viktigt att använda Rakel så som ” 31-44 behöver förstärkning kom” osv

Vad vet du om yrket i helhet? Jag kan mycket om radios jag har tidigare jobbat som räddningstjänst biträdande chef sjukvård som läkare (högt uppsatt) och som Securitas som personal ansvarig så jag har mycket koll på en jobb panel och som hur man ska hantera stressiga situationer som brand och fara för livet jag är väll utbildad av en anledning så jag skulle vilja testa på polis med deras arbete och jobb I helhet.

Har du några tidigare erfarenheter? Som sagt jag har varit Securitas det är väll det närmsta till polisen, och som jag sa så var jag personal ansvarig där jag är van med tjutandet i öronen efter sirenerna och så har jag varit räddnings tjänst och sjukvård som jag skrev innan.

Hur är du som person? Jag är väldigt rolig, prat glad, positiv, lojal och trevlig jag är en trygg punkt för mig själv jag kan vara sträng när det behövs beroende på vad situationen handlar om.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget mer.

Tillbaka