Inaktuell XZgigamil | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XZgigamil

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ditt discordnamn: 1.luddekudde

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag har spelat på denna rp server i ca 4 år och jag tycker mycket om den men på sistone om jag ska vara ärlig så har rp sänkt och flertals regelbrott framkommit, och nu har jag bestämt mig att lägga rp lite åt sidan och bli Staff och hjälpa server tillbaka till sitt bästa. Med det å säga vill jag hjälpa denna server och växa samt få den rp nivå vi en gång haft på unive roleplay.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Om jag ska vara ärlig så ser jag regelbrott hela tiden. Som krim jag varit nu i en dag har jag stött på 2 som cloggat och detta e så jävla tråkigt. Jag ser även sjukvårdare som t.ex. lallar eller inte ger rätt längd med kryckor. Och detta har jag sett från mitt perspektiv som rp sen är det väll mycket mer jag kommer märka av och jag speccar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det första är att vi måste jobba som ett team. Att dela upp os ta olika uppgifter, och annat. Men sen även att staffsen måste kunna jobba tillsammans för annars kommer allt falla, med tanke på att vi staffs som fixar server, håller reda på den, lär dem nya som kommer in och om inte ens vi staffs kan samarbeta så vet jag inte hur rp kommer höjas, Jag är även väldigt samarbetsförmåga.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktig för mig och agera professionellt, och det är det även för varenda staff där ute med tanke på att vi bygger upp unive folk ser upp till oss och om vi t.ex. agerar lalligt så tar kanske nya spelar efter sig och bidrar med en lallig rp. Man kan agera professionellt på olika sätt men för det första är det väll att kunna sitt jobb utan till, alla regler på server och kunna ta emot kritik. Sen behöver man även ha en lugn, trevlig ton.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu på sommarlovet blir det nästan bara Unive så jag e inne upp till 7 timmar per dag sen då när skolan börjar så blir det lite mindre unive, men jag går inte på någon sport eller liknande för utom att gymma så jag hittar mycket rum för Unive.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2022, råka lämna dc därför står det inte. Finns väll logs på det.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Vet ej har varit server vakt men inte Staff kanske varit helper nån gång innan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? KKriminell rp då jag tycker den e rolig och kanske vill gå in då och då och rp men det skulle inte vara möjligt om jag var krim anv.

++++rep han rp seriöst han är en bra stabil grabb skulle kunna se att de här skulle passa han perfekt😘

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka