Nekad Nobba (Egghovod) | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Halsduk1

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad heter du på discord? Nobba#0914

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 13:00-23:00
Tisdag: 15:00-23:00
Onsdag: 11:00-23:00
Torsdag: 15:00-00:00
Fredag 12:00-05:00
Lördag 13:00-05:00
Söndag: 12:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1,5 år vart servervakt i typ 1 år och aldrig fått indragen men nu fick jag för jag hade för många banns men dessa bans är från när jag blev icke medlem och många banns är lallbanns

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1048381900345065496/1050134355328126976/image.png Men har snackat med borzy och jag skulle få en chans eftersom att det var gamla banns och blir aldrig bannad längre

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att banna/kicka spelare som gör fel på servern. Man ska rpa som vanligt men om man ser en spelare som gör ett regelbrott så ska man ta åtgärder. Man ska alltså underlätta för staffsen och banna dem som staffsen inte hinner med eller ser. Om man tycker att 1 timma inte räcker så kan man skicka ut så att en servervakt ansvarig kan förlänga bannen på spelaren.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag vill hjälpa staffteamet så mycket som möjligt har själv vart staff och det är mycket man inte ser/hinner med. Jag vill alltså ta bort alla spelare som gör regelbrott.
Har vart SV sedan innan i ungefär 1 år och har aldrig fått indragen förens nu när jag fick indragen PGA för många banns men nu har jag pratat med OA och han sa att jag skulle få en chans.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när en servervakt använder sina perms för att få en fördel inom rpn. Att man t.ex använder toggleid under ett scenario så att man kan se genom väggar, Att man bannar/kickar någon för att man inte vill bli lootad eller kidnappad eller att man revvar för att man har glömt bälte.
 
Tillbaka
Top