Nekad Kalle Larrson | Ansökan till Servervakt [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scizzy

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Petrus Merogy

Vad heter du på discord? assyren1

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 9 Juni 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar

Måndag: 15:00-22:00
Tisdag: 15:00-23:00
Onsdag: 16:00-22:00
Torsdag: 15:00-23:00
Fredag 14:45-00:00
Lördag: 08:00-23:00
Söndag: 18:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem här sedan 2024 i december.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) totalt 9 gånger 3 av dom var felaktiga. checkade /bantotal. samt gurkludde har koll på det eftersom att det var han jag frågade först.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts huvudliga uppgift är att hjälpa staffsen och förminska jobbet för dom. Som en servervakt har du som uppgift att ge konsekvenser på regelbrott och hålla servern ren och fin för nya spelare. Vid en ban ska du alltid dokumentera det och skicka in bevisen, annars resulterar det en unban. Vid olika situationer där du befinner dig i ett scenario och du skådar någon som gör ett fel i sin RP, så ska man veta konsekvenserna för detta och veta hur det ska uppläggas på ett så smidigt sätt som möjligt (t.ex. inte banna någon mitt i ett scenario, hellre efter). Revives ska alltid dokumenteras och ska ha intyg på att du får göra en revive (ska även finnas bevis till det). En servervakt har som uppgift att ta hand om servern och vara lite över en average medlem, du ligger på steget mellan Medlem och Medlemskap Ansvarig och ska sköta ditt jobb rätt och smart. Med detta ska du ha kunskap inom unives regler och se till att personen får en längre ban om de gjort något grovt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill ta chansen att hjälpa till och återgärda regelbrott men även slippa ta en paus från min RP. Jag var hyfsat nyss Helper och sa upp den eftersom jag gillar att RP:a och det vill jag försätta med. Jag har vart för slö för att orkat göra min ansökan till Servervakt efter ni tog bort alla. Men desto mer gånger jag befunnit mig i ett tillfälle där någon bryter mot reglerna, desto mer har jag velat kunna ge åter gärder.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att du använder dina krafter på fel sätt som de inte är menat, så som i ett tillfälle som servervakt kanske du använder din servervakt för att banna personer i din väg eller som säger fula saker till dig. Abuse är nästan likadant fast du använder det för att vinna dina scenarion som exempel. Detta är ej okej och kan användas i ett skott scenario till exempel för att se personer igenom väggar.

Nekad.

Anledning: blev bannad för 21 dagar kravet är 30 fria dagar från ban

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka