- Förbjuden
- Meddelanden
- 171
- Reaction score
- 7
Användarnamn: Noahswe
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198819473048
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad är ditt discord namn? Rubust #7202
Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär gillar bilar vapen och droger, han är kriminell men också jobbar han mycket för penngar och för att det är kul
Min karaktär heter isak palm och gillar att åka runt med sina polare och bara chillar, han tycker det är kul med snutjag men respekterar fortfarande polisen. han vill mest ha kul så länge han lever 
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer komma till multistaden med ett leende och vill ha kul på helgerna
jag älskar fivem rp och har hört att många är bra på att rpa på multistaden
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag har hört mycket bra saker av mina kompisar och att jag vill vara med om det för just nu kan jag inte jobba och det jobbet jag vill jobba på är vianor
Hur många timmar har du på FiveM? 200+
Hur hittade du Multistaden? igenom mina kompisar som har sagt mycket bra saker
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope jag spelar efter regler
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, hoppas jag blir whishlistad
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198819473048
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad är ditt discord namn? Rubust #7202
Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär gillar bilar vapen och droger, han är kriminell men också jobbar han mycket för penngar och för att det är kul
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer komma till multistaden med ett leende och vill ha kul på helgerna
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag har hört mycket bra saker av mina kompisar och att jag vill vara med om det för just nu kan jag inte jobba och det jobbet jag vill jobba på är vianor
Hur många timmar har du på FiveM? 200+
Hur hittade du Multistaden? igenom mina kompisar som har sagt mycket bra saker
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope jag spelar efter regler
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, hoppas jag blir whishlistad