Accepterad Noahswe | Whitelist ansökning (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noahswe

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
7
Användarnamn: Noahswe

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198819473048

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Rubust #7202

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär gillar bilar vapen och droger, han är kriminell men också jobbar han mycket för penngar och för att det är kul :) Min karaktär heter isak palm och gillar att åka runt med sina polare och bara chillar, han tycker det är kul med snutjag men respekterar fortfarande polisen. han vill mest ha kul så länge han lever ;)

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer komma till multistaden med ett leende och vill ha kul på helgerna :) jag älskar fivem rp och har hört att många är bra på att rpa på multistaden

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag har hört mycket bra saker av mina kompisar och att jag vill vara med om det för just nu kan jag inte jobba och det jobbet jag vill jobba på är vianor ;)

Hur många timmar har du på FiveM? 200+

Hur hittade du Multistaden? igenom mina kompisar som har sagt mycket bra saker :)

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope jag spelar efter regler

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, hoppas jag blir whishlistad :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka