Accepterad Noahswe | Ansökan till servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noahswe

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
7
Användarnamn: Noahswe

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? NoahSwe#2397

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 11.00 - 00.00

Varför ska just du bli servervakt? Varför ska just du bli servervakt? Jarka ut folk somg borde bli servervakt eftersom jag vill kunna spa trollar och inte kör seriöst. Jag vill också kicka folk som håller på att copbaitar, så att polisen kan åka på riktiga larm och hjälpa staden. Kan även se om någon rpar eller bara trollar.Jag är inne väldigt ofta och kan hjälpa multistadens riktiga rplayers och inte såna som bara är inne och förstör

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna rpa men också kicka dom som förstör rpen, för poliserna, amulanserna osv. Eftersom jag är inne ofta och åker runt och är på de flästa ställen så skulle det vara en bra roll för mig och om man kunde kicka någon trollare som bara kom in och förstör. Vill också göra servern till ett roligare ställe att rpa på (kicka, powergaming och rdm). Jag tror att jag har allt som krävs för att bli en servervakt och tror att jag skulle göra servern en mycket roligare ställe att rpa på och att ha kul på. slut :)

Är du whitelistad på serven? jap

Har du varit bannad på serven förut? Nej, har aldrig varit bannad på multistaden rp

Spelar du på någon annan server för tillfället? nope multistaden är bäst

Senast ändrad:
Vidare till intervju. Din ansökan ser bra ut men det kan utvecklas lite mer i den muntliga intervjun. Mvh Anders.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka