Inaktuell Noaho | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wrabbe.

Aktiv Medlem
Meddelanden
488
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad heter du på discord? Noaho#0960

Ange ditt födelsedatum 5 April 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill se denna servern utecklas mycket. Jag vill bli en del av servern och att man ska ta in folk som är Bra på att Rpa och att det blir en bar Rp Nivå Inne på servern. Vilket jag tror om jag bli medlemskap ansvarig. Vi behöver ett mycket Bra Rp nivå och Community till servern för att det ska bli bra. vilket jag tycket men det går ju alltid att utveckla mer och det skule jag vilja göra. Jag tycker att vi ska få in mer Medlemskap ansvariga till servern. jag skulle vilja ge alla en chans till att bli Medlem och att förbetra sin Rp o visa sitt rp inom servern och förbättra den genom att rpa Mycket och jag gillar att göra interjuver med folk och att prata med folk.jag älskar att göra så att folk får förbättra sin Rp så dom får höja sin Rp till sitt bästa så dom ksk kan börja jobba på medlem jobb eller kanske bli kriminell. Och För första början vill jag göra detta för att vill hjälpa server jätte mycket och att få en Bra Rp nivå På servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag tycket att jag är väldigt Snälla, Glad, Possetiv, Social. Jag kommer att både Läsa och ta interjuver som Medlemskap Ansvarig. Jag kommer inte att bara att godkänna vilka som helst Kommer att läsa Igenom dom nogrant så att vi får en bra Rp nivå på servern. Jag kommer att ta in bara folk som förtjänar rollen och har läst alla regler som gäller på servern. Och hag tycker att man borde Förbereda sig mycket sig när man tar intervju och inte bara veta typ hälften av reglerna och tro att man ska bli accepterad och för jag kommer alltid göra mitt bästa och att läsa noggrant o acceptera rätt folk. Jag kommer även vara Snäll o lugn o glad i en interjuv.
Jag kommer att bara Godkänna Folk som kan Reglerna och kan Rpa Bra och har en bra ansökan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk som man vill bli bemötad själv som T.ex En som är snäll och trevlig, Och att man inte ska vara stressat i en interjuv. Jag kommer inte att ta interjuver med folk om jag är arg eller nåt om jag skulle bemöta någon dåligt för det vill jag inte. Jag vill attt alla ska tycka bra om mig. jag kommer alltigt att vara glad och possitive så att folk känner sig välkomna

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag att när jag ge deras roll så ska dom känna sig nöjda att dom har gjort det bra. Jag vill att folk ska vara Medlemar och inte icke medlemar och spring runt. Jag vill verkligen uppmana folk att bli medlem ist för att springa runt som en icke medlem det blir roligare Rp om man är medlem . Jag vill att Unive Ska bli en server med så få Icke medlemar så att dom kan rpa bra och bli medlemar en dag!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att Medlemen ska kunna reglerna och veta dom flesta av dom . Jag kommer att be dom läsa reglerna om dom in te kan dom super super bra och skicka en länk till forumet till dom så dom kan läsa reglerna. Jag vill att medlemar ska kunna göra roliga scenarion och göra olika roliga grejer på servern. Jag vill att medlemarna ska ha detta i sig. Om de kan göra detta så blir det Super Bra Rp på Unive. Med detta så måste man ju träna sin rp, När det blir medlemar så måste dom hitta sitt egna bästa sätt att lära sig. Detta är det jag vill Med Rpn.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som detta är att bemöta folk bra och att det blir bra Rp på servern och blir ett bra Community. Jag har ett förtroende för Philip att jag ska sköta mig och ta mitt ansvar och så bra så att Unive Får ett bättre Community. Detta förtroendet är till för att leva upp till. Jag har ett mycket stort ansvar att läsa och ta interjuver, Detta kommer att jag göra med en leende på läparna.

Hur ser din aktivitetet ut? Kommer att vara aktiv varje dag Minst 3-6 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej// MVH/ Noaho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka