Nekad NoahhN | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? 1N0ah#1817

Vem var det som bannade dig? Bulten / Emir / strefsi var med på valet , vet ej exaxt vem som valde bannen.

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var på ett tak och var i /e prone under en skottlosning. /e Prone gör så att jag ligger enr. Jag var på ett tak och det var ungefär 3 - 2 gäng som skjöt emot oss. Jag valde då att använda mig utav /e prone så att dom ej skulle se mig. Samtidigt när dom gick upp tryckte jag x så att jag kunde döda dom. Dom har altså bannat mig för emoteabuse. Detta pågick i ungefär 30 minuter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit i en skottlosning i ungefär 1h. Jag och min vän var fast på taket samtidigt som dom skjöt mig. Jag valde då att använda mig av en emote så att jag lägger mig ner. jag gjorde detta då jag ej ville dö, Jag tänkte liksom irl så hade jag kunnat ligga ner men ej kommit upp så sanbbt. Jag abusade detta under en period på scenariot vilket ledde till att jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag gjorde fel. Staffsen gjorde det som behövdes för att få stop på det. Jag har lärt mig att ej emote abusa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Krim utan krim tog en grabbs kontanter , mild vdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat använda mig av Right Ctrl istället för att göra prone. Right ctrl är ett mer realistiskt sätt att ligga ner på tak. TIll nästa gång kommer ej detta ske igen! Jag har lärt mig av min ban och kommer ej göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig av att ej avnända mig utav emotes som är orealistiska , specielt inte i scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka