- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 168
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199494037442/
Ditt Hex-ID: 11000015b6b7fc2
Vad är din discord tagg? noahglimme
Vem var det som bannade dig? Anticheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var anticheat
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sålde juveler som jag fått från ett juvelrån och när jag sålt de och gått in i mitt inventory för att se att det var ca 180k så blev jag anticheat bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för att jag gjorde ingenting utan blev bara anticheat bannad.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har nästan inga tidigare bans.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: 11000015b6b7fc2
Vad är din discord tagg? noahglimme
Vem var det som bannade dig? Anticheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var anticheat
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sålde juveler som jag fått från ett juvelrån och när jag sålt de och gått in i mitt inventory för att se att det var ca 180k så blev jag anticheat bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för att jag gjorde ingenting utan blev bara anticheat bannad.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har nästan inga tidigare bans.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja