Accepterad Noahglimme | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glimme

Aktiv Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
168
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ditt discordnamn: noahglimme

Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli Staff för att jag tycker att det hade varit roligt. Jag tror att jag hade passat bra som staff då jag är trevlig och kommer att försöka lösa problemen som uppstår. Jag är aktiv och vill föra rpn på Unive framåt. Jag kommer att bidra med mycket aktivitet och göra det som behövs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att den kriminella rpn inte funkar just nu. Framför allt shoot on sight. Jag tycker att det skjuts alldeles för mycket och för minsta lilla som händer.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan prata om vad problemet är och komma fram till en lösning. För att Staff Teamet kan hjälpa varandra och tillsammans komma fram till beslut. Dessutom tycker jag detta är en ganska svår grej att lösa därför är det bra om alla löser det tillsammans istället.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja det är jätte viktigt att agera professionellt för att du ska vara som en förebild för alla andra rpare. Jag tycker att du som Staff alltid ska vara trevlig mot de du pratar med just för att vara en förebild.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har tid till att utföra ett staff arbete varje dag så att jag ser inga problem med det och mitt privatliv. Jag kan lägga 3 timmar per dag till staff arbete nu när skolan börjar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ungefär 3 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka