- Meddelanden
- 98
- Reaction score
- 5
Blacklist-referens
ID: 326 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: cmail666
Datum: 2025-11-29
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Allt började med att jag var inne och rpade som vanligt med mina vänner. Sedan kom min vän och hade på fusk och åkte runt och skjöt massor och rdmade medans han var icke medlem och rpade som krim utan krim. Då tyckte jag att det var cäldogt coolt och så frågade jag om han kunde skicka fusket till mig så jag kunde ta en bild som jag tyckte var hur tufft som helst. Jag fick fusket och gick in på unive, åkte till baksidan av ikea och tog en bild. Sen lämnade jag och raderade fusket. Det som var skilnaden mellan jag och han var att han åkte runt och rdmade och var icke medlem medans jag bara tog en enda bild. Jag säger inte att det jag gjorde inte var fel men det jag tycker är orättvist är att han blev unbannad dagen efter och jag har nu varit bannad i ett år och inte blivit unbannad.
Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag för jag erkänner att jag har gjort det och endå så har jag fortsatt göra banöverklagningar enda sen jag blev bannad det borde visa att jag har ett otroligt ängaskemang att komma tillbaka.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att aldrig fuska i spel för det är tråkigt för mig och alla andra. Jag har ångrat så fruktansvärt mycket under året och det enda jag har velat är att komma in och rpa igen. Jag tycker nu att det är otroligt tråkigt att fuska och töntigt för man får inte ut något bra ifrån det och det gjorde bara mig ledsen och det kan förstöra för andra
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har växt upp och tiden har rullat föbi. Det var liksom ett år sedan som det hände och jag har förendrats otroligt mycket hur jag tänker och hur jag är. Det roligaste spelet jag någonsin kört är fivem och unive och den tiden jag klrde unive innan jag blev banna var otroligt rolig och det är det jag vill kunna uppleva igen.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...031705e7da4219379424a198e953abb913269eceb7ad&
Där är bilden som vi tog och det borde stått i loggsen att jag inte gjorde något mer än att ta bilden men jag vet endå hur fel det var och det var nog det dummaste valet jag gjort
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja