Accepterad Noah Larsson | Medlem ansökning [!Sp0ky_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benimofficiel.

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Larsson

Vad är ditt discord namn? noahl.26

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Hej!

Jag vill berätta lite om min karaktär Noah Larsson. Han är en kille på 24 år och är född och uppvuxen i Göteborg. För Noah är Göteborg mycket mer än bara en stad - det är hans hem.

Han brinner verkligen för fotboll och träning. Jag tror att för honom är fotboll inte bara en sport utan en riktig passion. Han älskar att spendera tid på planen, dribbla och skjuta mot målet. Det är där han verkligen känner sig levande och i sitt esse.

Och gymmet, ja, det är som hans andra hem. Han är där så gott som varje dag, svettas och pushar sina gränser. För honom är träningen inte bara för kroppen utan också för själen.

Noah har en fantastisk familj också. Hans mamma, Fatima, är den mest omtänksamma personen jag känner. Hennes matlagning får oss alltid att känna oss som hemma. Pappan, Carl, är också en fantastisk person. Han är lugn och visdomsfull, och jag tror verkligen att Noah har ärvt mycket av sin styrka från honom.

Göteborg har verkligen format Noah till den person han är idag. Staden, med sin mångfald och sin livliga atmosfär, har gett honom så mycket inspiration och erfarenhet.

Nu när han är 24 år gammal står Noah redo att ta sig an framtiden. Med sin kärlek till Göteborg och sin passion för fotboll och träning tror jag verkligen att han kommer att gå långt. Han har en sådan positiv inställning till livet och jag är säker på att han kommer att lyckas med allt han tar sig för.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med en god stämning, humor och om någon behöver hjälp så kan jag hjälpa till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska tänka på sig själv utan att man ska göra saker som hjälper din kompis. som ex att om en polis tror att någon har gjort något så ska du inte göra något för att hjälpa honom och inte bara tänka på dig själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM- Det betyder Random deathmatch och innebär att man blir dödad eller blir hotad utan någon anledning. Powergaming- Att när du tex krockar så ska du rp att du blir skadad eller liknande och inte bara åka iväg som att inget har hänt. Sunt förnuft- Använda ett eget omdöme och ta egna beslut och typ tex inte gå före i kön

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat några rps på roblox.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka