Accepterad Noah k | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noah k

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Karlsson

Vad är ditt discord namn? Jonas hilding#0581

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Öre Karim och är född år 2001 alltså är han 21 men snart 22. Öre föddes i södra Sverige och har haft en tuff uppväxt då hans aggressions problem har tagit en stor del av det. När han var liten blev han ofta mobbad för hans beteende och flyttade runt från skola till skola men ingen passade honom. När han var vid tonåren hängde Öre med fel typ av folk och gjorde många misstag som han ångrar stort. Öre växte upp utan mamma och det var bara han och hans pappa. Öres pappa var en mekaniker och hade mycket intresse för olika slags bilar. Vilket har ledat till att Öre också hittat ett intresse för mekaniker och bilar. Strax efter Öre fyllt 18 hände något väldigt tragiskt, hans pappa dog. Öre visste inte vad han skulle göra och hur han skulle tjäna pengar så han blev senare hemlös och hade knappast något mat. Då bestämde han sig att söka för att bli en mekaniker och tjäna pengar. Han blev nekad på många ställen men tillslut hitta han ett jobb som mekaniker. han jobba hårt varje dag och fick många med löneförhöjningar. Han bestämde sig för pengarna han tjäna att flytta. När han var 21 år gammal flyttade han till en ny stad för att börja om. Där köpte han en lägenhet och en sprillans ny bil att bygga om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och mer välutvecklad rp nivå. Dessutom måste jag inte alltid vinna eller tjäna pengar osv. Jag vill kunna bidra med mer humör i rpn då men samtidigt vara seriös, Har rollspelat i ungefär 1 år och vet hur det går till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte alltid ska vinna eller tjäna på ett scenario. Man ska kunna spela så att båda sidorna i scenariot ska ha det så roligt som möjligt. Sedan kan det ju vara svårt att göra så att båda tjänar och inte en för mycket.

Hur hittade du Unive? Jag har rpat på Unive länge innan men bytte server då jag tröttna på unives krim rp då den var skit men har nu bestämt mig för att komma tillbaka för att Unive är så känd server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka