Nekad noah.... | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noah....

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Ditt discordnamn: Noah.#1016

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? de som gör mig att ansöka till staff är att jag vill ta en paus inom rp och testa på något nytt. jag kan de flesta staff kommandon också om staff arbete. jag skulle vara en aktiv ig som hjälper andra och även hjälper de som inte tycker om mig. Jag skulle kunna hjälpa till att specca i större scenarios för att det finns en chans att det förekommer att man går emot en regel fast man inte vet det själv jag vill inte att det ska vara lallare som förstör för varandra och jag vill få bort de kanske också ban på hur allvarligt situtionen är, för att det finns andra från andra server som har blivit bannade där och sen tänker de att gå in på en annan server och lalla där jag harsjälv sätt det och även kickat de för deras beteende hur som helst. . Jag tycker att om man ser någon icke medlem tex prata ooc så ska man kicka dom eller sv banna ge de en varning men om de fortsätter så kommer jag banna i typ 1 dag beroende på hur situationen är, jag kommer att säga till dom att inte prata ooc eftersom icke medlemmarna kanske inte vet reglerna. Jag tycker om att hjälpa folk med deras problem. Jag tycker det är roligt att kunna bidra med något för servern och vara med att utveckla så att den blir så bra som möjligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? de som inte funkar är de lallet på piren och fear rp de är många som går runt och lallar på piren som slår folk och allmänt dålig på rp runt piren. fear rp de som inte funkar me de är att de är folk som inte värna om sitt liv när man håller en pistol mot sitt huved

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? att vi ska hålla mer koll på piren så att de inte är folk som lallar där och så att de blir en bra miljö inom rp så att mer folk vill vara där när de inte är lall där. fear rp ska vi också hålla mer koll på som t.ex under kidnappingar så har man koll på den rp så att han som bli kidnappad inte fear rp.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? de är viktigt att man agerar professionellt som staff så att man kan se att unives staff team ser bra ut

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndagar 16:00-00:00
tisdagar 16:00-00:00
onsdagar 16:00-00:00
torsdagar 16:00-00:00
fredagar 16:00-00:00
lördagar 15:00-02:00
söndagar 14:00,15:00-01:00

Hur länge har du spelat på Unive? tror 1 år exakt eller länger

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja har varit staff på en annan server innan jag kom till unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag kan jobba inom donation om det behövs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka