Nekad Noah/Alex | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noah/Alex

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198263727303/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Johansson

Vad är ditt discord namn? Noah_#4876

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik petterson. han föddes den 26 december 1989. Han blev slagen och mobbad ganska mycket i skolan och hemma så slog hans föräldrar han, när detta hände så gick han Erik i 7. När mobbarna mobbade Erik så blev han så klart les på mobbarna detta ledde till ren ilska och det är därför han satsade på att bli kriminell. Mobbarna gjorde så att han började att bli kriminell. Han ville ju ha få tillbaka på dom. Så en dag gick han till skolan och gick rakt mot mobbarna och slog en så hårt i ansiktet att det började att blöda i en av mobbarna mun. Efter det så ville han att börja med att råna folk på pengar och värdesaker. Han började med att råna barn som var i 12 års åldern för han visste att de kunde inte göra något mot han. När han blev lite äldre så började han att hänga med orten gäng. Dom lärde han att råna små butiker tillexempel my way och direkten. Efter han hade rånat små butiker så tyckte han att det inte var så häftigt och coolt, så han började tänka på att råna en liten bank. Han planerade hur han skulle gör i en vecka. När det hade gått en vecka så bestämde han att han skulle råna den, han gjorde det och kom från polisen med 50,000kr. han flydde från stockholm och flyttade till Unive. Sen dess har han undvikit polisen. Erik började att leva ett normalt liv, för polisen hade gett upp att leta efter Erik.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag har ej kört FiveM på länge då jag har saknat spelet och kört ett annat spel under tiden, Rust. Jag vill också bli medlem/WL på servern för att kunna jobba på olika jobb då jag har goda RP erfarenheter inom jobb RP/ Krim RP och vill även bidra med att jobba på olika jobb och bygga upp dom från botten.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bilar och olika främlingar. Det får mig ett lugn av att spela på Unive. Jag tycker just Unive skiljer sig från alla andra eftersom den är bra mycket bättre support/moderatorer som sköter om servern bra. Discorden är också väldigt bra för att ta hjälp när man har problem.

Hur hittade du Unive? Kolla yt och så va den med på oddshots så tyckte jag att den verkade bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Välgjorda scenarion som så många medverkar på och som alla tycker är kul, de scenarion jag bidrar till ska vara gjorda till spelare som är seriösa och som inte spelar för makt och pengar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få så många vänner i staden och vara känd bland folk/ att många vet vem jag e Te.x å titta där e ju mohammed kom vi går o snackar med han.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte på någon

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka