Accepterad Jag hatar Horungar | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

67Alle

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alle

Vad är ditt discord namn? .snappy2k

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kent Berg, 31

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, omtänksam och hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kent Berg började med ett helt vanligt liv men då när han började på högstadiet börja han hänga med fel folk, Han var med folk som snodde från mataffärer och rånade butiker, Han blev till slut så inspirerad av dessa vännerna och då började han följa med dom på snatterierna, Han snodde energi drickor och han började smått och sen började råna butiker med pistoler tills en dag han blev nästan fångad av polisen och behövde gömma sig ifrån dom för att de skulle leta efter honom, fast de visste inte vem han är. Nu planerar han börja sitt kriminella liv igen genom att börja råna butiker igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa ett väldigt bra RP med att följa alla regler och inte till exempel bryta en regel som "Powergaming"

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man alltid ska spela för motpartners vinst innebär att exempel om man har en pistol mot sitt huvud så ska man värna om sitt liv, samt om du är påväg att förlora ett scenario ska du inte ändra din rp för att vinna då är det bara att gilla läget och acceptera att man förlorar scenariot! Exempelvis också om man är påväg att bli gripen av polisen så är det ändå kul scenario att åka in i fängelse

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Sista gången jag gjorde det var inte för så länge sedan fast jag lärde mig mycket av mitt misstag. Jag har begått ett regelbrott som heter staffdiss fast det har lösts sig, jag har lärt mig att inte bete sig omoget mot folk för något litet. Har även blivit bannad för suntförnuft.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = att köra över någon med bil utan någon anledning och använda den som vapen, RDM= döda någon utan anledning med vapen eller att börja slå någon tills de dör till slut. FearRP innebär att man ska vara rädd om sin liv ifall man har vapen riktad mot dig eller om du blir hotad med något farligt. OOC innebär att prata ut ur käraktär Till exempel att fråga någon om information ute ifrån spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka