Nekad Noa2000 | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noa2000

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad heter du på discord? OlgaMannen2#3145

Ange ditt födelsedatum 13 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 6-8 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3-4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 1 gång men det gick inte att ta bild men kan skärmdela om det behövs

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift enligt mig är att banna och kicka folk som inte beter sig eller begår regelbrott. en servervakt ska med ska gott föredöme hålla koll på spelarna på servern och ta till åtgärder när det påträffar regelbrott. servevakt ska även vara en vanlig person som rpar samtidigt hålla koll vad som händer runt om en, En servervakt är också till för att banna folk i mindre perioder så dom lär sig, Och för mig är det viktigt att man har en tydlig anledning till Varför dom fick ban/kick så man lär sig av sitt misstag

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag anser att det kan vara lalligt ibland och jag vill kunna hjälpa till att ta bort dem som lallar och hjälpa till på servern. Jag vill kunna vara ett gott föredömme för andra spelare. Jag vill kunna underlätta för staffsen och göra så det kan fokusera på annat. Jag vill vara ett bra föredöme och hjälpa staffsen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex. att man revivear efter man har dött eller revivear sina kompisar för att de har dött istället för att ta de till sjukan som alla andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka