Ej Antagen NmTheLawssss | Chef-jobb ansökan (Pizzeria)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NmTheLawssss

Medlem
Meddelanden
868
Reaction score
20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Nahir

Vad heter du på discord? NmTheLaw

Ange ditt födelsedatum: 12 Juni 1998

Hur länge har du spelat på Unive? Till och från 2020 börja jag sedan slutade kom tillbaks 2024 sommaren och har rpat sedan dess till nu.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef De tidigare erfarenheterna jag har haft i nuläget är bara mekonomen, har dock jobbat resturang irl :). Samt bor jag vid Grove street rondellen så blir perfekt ju för mig.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer för pizzerian är att ta den till en ny nivå, både i framgång och inflytanden, jag vill använda mina ledarskapsfärdigheter och nätverk för att säkerställa att pizzerian blir det naturliga centrum i Grove street, en plats där affärer görs relationer byggs och respekten flödar. Jag ser möjligheter att bredda verksamheten, kanske med specialleveranser till utvalda kunder eller nya sätt att nå marknaden, mitt fokus är alltid på att maximera potentialen för pizzerian, hitta kreativa lösningar och utnyttja resurserna till fullo. det handlar inte bara om pizzor det handlar om att bygga ett imperium där pizzerian är basen, ett ställe där både kunder och samarbetspartners vet att de är i trygga händer. Jag ska göra pizzerian till en plats där även de yngra grabbarna kan hänga med sina vänner istället för hamna ute på gatan och bli indragna till kriminaliteten.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Eftersom jag är boss i ett gäng samt MA kanske vid vissa tider är det mindre men jag är ledig väldigt ofta från jobbet och sitter inne från morgon till natt så har mycket fritid och ser inte alls några problem med aktivitet och får jag jobbet så kommer jag anställa personal som sköter mycket.

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad, chef jobb kräver mycket aktivitet och eftersom du är boss över gäng samt ma så blir du inte lämplig för det

Nekad, chef jobb kräver mycket aktivitet och eftersom du är boss över gäng samt ma så blir du inte lämplig för det
har mer aktivitet än alla på servern för ha allt det där MA och gäng boss, ni missar ut

Ni missar faktiskt en chans för en bra aktivitet, han må va MA och Boss men han sköter redan det utan problem och är mer aktiv än ngn annan på servern.

Ni missar faktiskt en chans för en bra aktivitet, han må va MA och Boss men han sköter redan det utan problem och är mer aktiv än ngn annan på servern.
Aa + rep denna ansökan fast han är mer aktiv på servern utom Ghost rättare sagt men annars nästan rätt

Tillbaka