Ej Antagen marre99 | Chef-jobb ansökan [Grovestreet Pizzeria]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marre99

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Grove street pizzerian

Vad heter du i verkligheten? Markus

Vad är ditt användarnamn på discord? Kingen8795

Ange ditt födelsedatum: 13 April 2007

När fick du medlemskap på Unive? 12 februari

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har inte varit chef innan men jag har alltid gillat att ta ansvar och få saker att funka bra. Jag är rätt bra på att hålla koll, få folk att jobba ihop och se till att det inte blir kaos. Jag har också jobbat mycket med folk tidigare, så jag vet hur man pratar med olika personer och löser problem snabbt. Jag tror det är sånt som behövs i ett kök – nån som kan hålla lugnet, planera lite framåt och ändå vara chill med alla.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med jobbet är att verkligen bygga upp pizzerian till något riktigt bra. Jag vill skapa ett ställe där både personalen och kunderna känner sig välkomna och trivs. Det ska va en plats med bra stämning, där man kan ha kul men ändå få saker gjort. Jag vill få ihop ett team som jobbar bra ihop och där alla känner att dom har en viktig roll, inte bara nån som står och gör sin grej ensam. Jag vill också få in lite struktur, så allt rullar smidigt och folk vet vad dom ska göra utan att det blir rörigt. Sen tänker jag att man alltid kan utvecklas, så jag kommer hela tiden kolla på vad som kan bli bättre, om det är något som kan ändras i rutinerna eller nån ny idé vi kan testa. Det viktigaste för mig är att va en närvarande och rättvis chef som både ställer krav men också lyssnar och backar upp sitt team. Målet är att pizzerian ska kännas levande, aktiv och ha ett bra rykte.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag kommer ha tiden som krävs. Jag är väldigt aktiv och har bra koll på hur man prioriterar när det behövs. Om det är nåt som behöver fixas så löser jag det direkt, jag gillar inte att dra ut på saker. Jag är ofta inne och ser till att allt rullar som det ska, och skulle det va något speciellt så ställer jag alltid upp. Jag tar det här seriöst, men på ett sätt som ändå gör det kul – så jag kommer absolut lägga ner tiden som behövs för att få det här att funka på riktigt.

Har du läst våra grundregler? Ja

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka