Accepterad NmTheLawssss | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NmTheLawssss

Medlem
Meddelanden
868
Reaction score
20
Ditt discord namn: NmTheLaw

Ditt Hex-ID: steam:11000010782b7ba

Vad för typ av beslut gäller det? Gängvarning 2/2

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? för tydligen upprepande campning och provokation

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker att det är felaktikt då 3 av klippsen är en o samma person helt ensam som står utanför oppsen och pratar med de, samt på sista klippet är det inte ens en person från mitt gäng som åker fram då jag vet vem det är, en bild på en av min bil utanför som hela alliansen kör sen en video på en av mina bilar utanför så alltså totalt 3 personer ensama har stått utanför och då verkar det som att det är gängvarning på det? tycker att det är lite overkill för 3 personer ger oss gängvarning vilket förmodligen är springisar men totalt 3 personer som kanske inte ens är med oss då hela alliansen tar vår bil finns ingen id eller namn eller nått på de som står utanför om det ska vara gängvarning för 3 personer då borde alla gäng i servern vara nerstängda, vi har varit uppe i 1 år och mer nu vi har bidragit med hur mycket rp som helst inte bara problem vi har vårt fina arlanda rån som ingen på servern har gjort innan många av er staffs har sätt en bra sida från oss vet att vi har även gjort fel det gör alla men på senaste har det varit bättre än någonsin vill att ni ser över dätta då ni skriver att nästa lilla fel är det nerstängning, vi har varit ett lojal gäng till servern och vi får gängvarningar spottade mot vårt håll hela tiden, denna gång tycker jag att den är felaktig det börjar bli överdrivet tycker vi alla vi vågar inte ens gå ig, snälla se över detta beslut för jag vet att vi är bättre så. har skickat easyupload länk som ni får ladda ner alla bevis har skrivit på bevisen vad för video det är och bild så får ni kolla på det.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://limewire.com/d/KvQDs#bEosqeCEDn

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Se vad jag har skrivit i discord för mer information gällande detta beslut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka