Dubbelpost NmTheLawssss | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
+rep nm är en riktigt broder han var super snäll när ja körde på unive. Mycket respekt och bra bemötande 100 gubbe

+rep bra på att rpa och han tar sitt staffarbete som MA just nu väldigt seriöst

-rep ska va MA, men +rep lite för han hade varit duktig staff också

+rep, Mogen samt har mycket erfarenhet på servern när det gäller regler samt rp. Hade passat som helper!

Vad är ditt namn i verkligheten? Nahir

Ditt discordnamn: NmTheLaw

Ange ditt födelsedatum 12 Augusti 1999

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff just för jag är en jävligt Angered person, Rättvis och jag vill alltid ställa upp och kunna hjälpa folk så mycket som möjligt, Jag väldigt tålmodig av mig samt bra på att kommunicera med med folk och dessa egenskaper då tycker jag är bra att ha för att förhindra eskalering av vissa stationer. Jag har alltid haft intresse för staff arbete sedan jag vart liten på olika spel och jag har alltid presterat bra är aktiv väldigt ofta. Jag har varit en aktiv medlem i denna server i flera månader och känner till de utmaningar och behov som finns här. Jag brinner för att göra denna plats ännu bättre för alla medlemmar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? För att vara helt ärligt inget jag kan tänka på just nu tycker hittills så har det ändå varit ganska bra har inte haft några problem alls, Förutom det är lite bugg med vissa script men inget en helper kan fixa så.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Som jag skrev ovan finns det inget jag tycker fungerar dåligt just nu men om vi leker med tankarna att det finns så det bästa enligt mig är att tillexempel ha ett veckomöte med alla staffs gå igenom vad som behövs göra och gå igenom feedback från medlemmar och se över det hur vi som staff kan lösa problemen och hjälpa till. Viktigaste är att kunna ha en dialog med resterande staff och gå igenom vad som gick bra och vad vi kan göra bättre framöver och ta lärdom från det framöver.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt för mig att agera professionellt, Som staff är man en förebild för alla medlemmar på servern och då gäller det att följa alla regler oavsett vem man är!. Viktigaste för mig är att vara rättvis och opartisk när det är en konflikt mellan två spelare viktigt att lyssna på båda parter och fatta beslut efter fakta och regler. Jag ska alltid försöka deskalera situationen när en spelare blir aggressiv måste alltid hålla det proffsigt och försöka lösa problemet rättvist. Så har jag tänk att agera som staff och hålla det proffsigt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag lägger upp det så bra som möjligt, I nu läget så jobbar jag 5 skift och har mycket ledigt så har väldigt mycket tid för att kunna RP samt göra mitt staff arbete då jag inte gör så mycket om dagarna. Jag ser inga större problem med detta och vet att det inte kommer krocka med privat livet eller kunna RPa.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på unive tidigare, Var anställd som helper samt medlemskaps ansvarig.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja
+rep min fkn broder

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka