Antagen xyou | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xyou

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad heter du på discord? xyou.n

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill gärna ansöka till MA då jag känner att jag har tröttnat på RP och istället vill bidra på ett mer meningsfullt sätt till servern. Trots min tidigare ban-historik vill jag visa att jag är seriös och verkligen vill vara en del av Unive.

Jag tror också att jag skulle passa bra som MA eftersom jag är en trevlig och förstående person. Jag är fullt medveten om min bakgrund, men jag hoppas att jag kan få en ny chans att bevisa att jag har förändrats och att jag kan bidra positivt till servern och gemenskapen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en seriös spelare som har varit aktiv på Unive i snart ett år och spelar dagligen. Under denna tid har jag lärt känna servern väl och blivit en del av servern. Om jag får chansen att bli MA vill jag ta den på största allvar och verkligen visa att jag kan bidra på ett positivt sätt. Jag ser detta som en möjlighet att utvecklas, samtidigt som jag hjälper till att stärka communityt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag har lärt mig att alltid bemöta andra med respekt och en vänlig ton. Jag tycker att det är väldigt viktigt eftersom ett trevligt bemötande kan göra mycket.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Mina krav är att spelare ska hålla en hög RP-nivå och att de har koll på alla serverns regler.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav är att spelare ska hålla en hög RP-nivå för att bidra till en mer realistisk och rolig spelupplevelse. Jag anser också att det är viktigt att alla har bra koll på serverns regler, eftersom det skapar rättvisa förutsättningar och förebygger onödiga konflikter.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag vore Medlemskapsansvarig skulle jag känna ett stort ansvar för att se till att alla medlemmar följer serverns regler och håller en god RP-nivå. men även hålla en bra aktivitet i forumet, och i discord

Hur ser din aktivitetet ut? jag brukar rpa ca 5 timmar om dagen men det beror på men minst 3 timmar varje dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är motiverad, att bli ma och hjälpa till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka