Accepterad NmTheLawsss | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bangalorion

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Ditt discordnamn: nahirmine

Ange ditt födelsedatum 8 December 2004

Varför ska just du bli staff? Jag har spelat ett tag nu på Unive (2 år) vilket har vart en trevlig resa. Jag har rpat jättemycket med krim, polis och normala anställda. Nu tycker jag det är perfekt tid att ansöka om Helper. Om jag blir staff så kommer jag bidra mycket som en staff samt hjälpa en massa om det behövs. Jag är väldigt aktiv i spelet samt på discord. När jag spelar ser jag många lallar och jag har inte haft tiden att skicka in en report eller /help för att tills jag har gjort det så har lallaren redan försvunnit så det vill jag förändra. Men på sistone så har jag vart Servervakt och det har gått väldigt bra och jag har till och med bannat vissa som har utfört regelbrott. Jag hjälper allt och alla som verkligen behöver det. Väldigt bemötande är jag och trevlig, jag vill inte att folk ska känna sig otrygg i support och ingame. Jag som servervakt har försökt mitt bästa och jag tycker att jag kommer kunna göra bättre som helper.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag vill specifikt ändra med unive är krim rpn då det är shot on sight vid vissa tillfällen och ingen stor social rp. Detta är en av sakerna jag vill förbättra eller åtminstone försök göra något åt det. Detta är något som är möjligt att göra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Problemet kan lösas genom att vi till exempel krim ansvariga ska ta ett möte med gäng bossarna och prata med dem. Jag med staff teamet ska prata och ta upp punkter som har skapat problem och försökar hitta lösningar med alla bossar. Om det fortfarande inte löser sig så ska vi som staff specca över dessa "problem spelare" och ta klipp om det blir att dem bryter en regel. Sedan tar vi allt det i support och ska lösa ut problemet med deras sociala rp. Detta är ett sätt att lösa problem som behövs förbättras. Vi ska försöka göra vårt bästa för att fixa alla dessa onödiga regelbrott.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionalitet är väldigt viktigt inom staff arbete då man vill inte skrika och prata i mun när man tar ett ärende. Jag som staff ska ha full kontroll över mitt ärende och göra så gott som de går, men när jag är i ett staff ärende och flera staffs är iblandat då ska vi alla vara lika professionell och ska få veta alla detaljer då vi i staff teamet ska samarbeta. Om ärendet inte är professionellt så blir det problem och då kommer man ingenstans med problemet. För det mesta handlar det om professionaliteten och att man kan verkligen ha en vc under kontroll.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar 15 - 23
Tisdagar 16 - 23
Onsdagar 15 - 23
Torsdagar 16 - 00:00
Fredag 13 - 03:00
Lördag 14 - 02:00
Söndag 13 - 03:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har funnits på unive sen 2021 då när den hette multistaden. Jag har även rollen och detta är anledning till att jag vill förhoppningsvis bli staff då det blir en första gång på servern.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på andra servers då när jag slutade med unive men har inte vart staff i över ett år men hoppas att lära mig om allt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation hade jag sagt är jag inte beredd att jobba inom för att jag har inte mycket erfarenhet inom det men RP och Kriminell har jag mycket erfarenhet med.

+rep, grabben är redan sv och väldigt mogen. Han har kunskaperna av att vara helper

+rep väldigt unik spelare och rpare han kan vara mogen och ta hand om ärenden. Han kan även snacka och ta hand om problem väldigt lugnt och sansat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka