Inaktuell NmTheLaw | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banglorion

Medlem
Meddelanden
449
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Ditt discordnamn: Nahirmine#1557

Ange ditt födelsedatum 8 December 2005

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag har spelat på Unive i nästan 2 år snart och jag kan alla regler. Jag har vart då tidigare Medlemskap ansvarig och är nuvarande servervakt och jag vill gå ett steg uppåt för att bli helper där jag kan hjälpa folk på ett mer effektivt sätt. Under den tiden jag har spelat på Unive har jag tyckt att alla är väldigt snälla och har rolig rp men det finns fortfarande vissa regler som vissa brukar bryta mot, dom reglerna som jag har sett folk har brutit mest är ju Powergaming och suntförnuft vilket är dem viktigaste reglerna i hela unive och många brukar brutta mot dessa regler vilket är inte okej och det är därför jag vill bli en helper så att servern kan undvika dessa regelbrott. Jag vill göra så att det är mindre folk som bryter mot Unives regler och att folk inte lallar eller typ tar folks bilar på piren vilket jag ser ske alldeles för ofta. Jag kommer vara aktiv så mycket som det går och se till att alla jag speccar över kommer följa reglerna som dem ska. Om det är små regler dom bryter som till exempel att dem har mask på piren så kan man skriva /m och deras id och säga till dom att ta av sin mask. Jag vill verkligen vara där för unive och vill hjälpa till när det behövs. Detta kan göra servern mer finare och att det alltid finns hjälp när det behövs.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar 15 - 23
Tisdagar 16 - 23
Onsdagar 15 - 23
Torsdagar 16 - 00:00
Fredag 13 - 03:00
Lördag 14 - 02:00
Söndag 13 - 03:00

Detta är inte helt säkert men när jag väll får chansen att spela så gör jag det

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive rätt så länge, kanske 2 och ett halvt år då jag har spelat sen unive hette multistaden. Samt så har jag 2021 medlem rollen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? /dv = att man tar bort bilar nära en

/tpm = att man tpar till sin markering

/goto (id) = att man tpar till en spelare med det id

/sc (text) = du skriver i staff chatten

/sv (text) = du skriver i servervakt chatten

/m (id) = du skriver till den personen som har det id

/announce = du skriver ut något som alla spelare kan se

/ooc = du skriver i ooc till alla

/setjob ( id) = När man ger någon jobb in game

/who (id) = kunna se spelarens in game roller

/svban (id) och (anledning) = Detta innebär att man bannar en spelare för en kortare tid 1 timme

/kick (id) och (anledning) = man sparkar den personen

/ban (hex id) (anledning) (längd) = man bannar en person som är offline, kan vara att personen t ex c loggade men man han få
personens id

/togglename = Att man kan se spelares namn

/toggleid = kunna se en spelares id

/spec ( id) = Det är när man följer efter eller speccar ett id

/specoff = det är när man slutar specca någon

/addkey = du fixar fram nycklar till gäng jobb t.ex

Jag kan alladessa för att jag har vart tidigare staff på andra servers och har titta på när staffs på unive gör sitt jobb. Jag är även servervakt där jag kan några commandos.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är faktiskt beredd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka