Accepterad Nizze | Ansökan till Servervakt [kabbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nizze

Icke Medlem
Meddelanden
3,053
Reaction score
92
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad heter du på discord? 1nissee

Vad är ditt Hex:ID steam:110000140abc230

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är god, även under sommaren. Jag är ingame och rpar ca 4 timmar om dagen, sammanlagt på eftermiddag och kväll/natt. Jag är självklart även utomhus under sommaren men runt 4 timmar, ibland mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen i november 2023 men har spelat sen mars 2021, bara blivit dc bannad en gång och därav förlorade medlem (men inte blacklistad, Philip sa det).

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://i.gyazo.com/d0bfa04bc732a19107e28f6561991ab3.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffs som man själv hittar medans man rpar "normalt". Man letar ej problem utan låter de komma till en. Ett exempel på det är jag som rpar som polis att någon cop baitar, kanske pratar ooc/halv ooc eller liknande. Då kickar jag, alternativt bannar personen och skickar ut det i kanalen där servervaktsansvariga ser över bannen och bedömer om bannen behövs förlängas eller inte. Med andra ord har man möjligheten att underlätta småsaker som staffs annars inte hade sett. Vill man "leta fel" så bör man vara staff, som sv så tar man itu med problemen man stöter på under rollspelets gång.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag varit det förut. Men även för att underlätta för staffs och för mitt arbete. Jag är även smått irriterad på alla som cop baitar, lallare som håller på, vdm och allt möjligt. Jag vill bli servervakt för att förenkla mitt rollspel och kunna "radera" irritationer under rollspelets gång.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse för just sv är lite "samma sak". Om jag till exempel dör i ett skottlossningsscenario och ressar mig och andra kollegor anses det som abuse. Sammanfattat så är det bara att jag använder servervaktsrollen och dess permissions till min egna vinning. Korruption är ju i princip samma sak, om vi säger att jag var kriminell och min kompis håller på att bli gripen av en polis så bannar eller kickar jag den personen utan anledning för att min kompis ska kunna fly.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka